עורך דין לענייני משפחה

תוכן עניינים

עורך דין דיני משפחה

אם הנכם מחפשים עורך דין לענייני משפחה  סימן שהבנתם כי במקרים בהם מעורבים חוזים וסכומי כסף גדולים – עדיף שיטופלו בידי איש מקצוע המתמחה בדיני משפחה. לא חייב כי יהיה מדובר בסכסוך של ממש במשפחה, יתכן שמדובר בעריכת הסכם טרום נישואין או הסדר ידועים בציבור. יהיה המקרה אשר יהיה, לא ניתן להשאיר את הדברים בגדר הבטחות שהובטחו לאוויר. יש לקבע את הדברים בחוזה משפטי קביל החתום על ידי עורך דין אשר עבר על הדברים, ווידא כי מדובר בהסכם חוקי אשר לא פוגע בזכויות המעורבים ונתן לו תוקף משפטי מתוך סמכותו לערוך ולחתום חוזים מסוג זה. 

אברהם הופרט – עורך דין לענייני משפחה

 ענייני המשפחה הם עניינים רגישים משום שמעורב בהם רגש רב. תהליך גירושין או חלוקת עיזבון עשוי להיות תהליך לא נעים בו בני המשפחה מתעמתים אחד מול השני על הזכויות לרכוש וממון. נאמר כי כסף מעוור עיני צדיקים וגם במקרה זה הסכסוך עלול לגלוש לפסים אישיים ולא נעימים. החוק בישראל מסדיר את ההתנהלות התקינה שיש לבצע בכל אחד מהמקרים המדוברים ועל כל אחד מהמעורבים להיות מודע לחובותיו וזכויותיו. על מנת לקבל ייעוץ משפטי תוכלו לפנות למשרד עו"ד אברהם הופרט אבל מציע ללקוחותיו ליווי, ייעוץ וייצוג בין כותלי בין המשפט, הן בית המשפט לענייני משפחה והן בית הדין הרבני. במידת הצורך תוכלו לקבל ייעוץ גם בוועדות ערעור וערכאות נוספות. 

מקבלים את מלוא הזכויות דרך משרד עו"ד אברהם הופרט 

עו"ד אברהם הופרט מטפל בהצלחה באלפי תיקים במהלך 30 שנות פעילותו. הניסיון העשיר וצוות עורכי הדין המקצועי מאפשר לנו לתת את הטיפול הטוב ביותר עבור כל התיק הנוגע לדיני משפחה. המשרד ידוע במסירותו ודבקותו במטרה כאשר צדקת הלקוח תמיד עומדת לנגד עיננו. נשמח לעזור לכם למצות את הדין ולקבל את מלוא זכויותיכם והגנה על האינטרסים עם האישיות בדיני משפחה בכל אחד מן הנושאים הבאים:

ידועים בציבור

הסכמי ממון / הסכמי טרום נישואין

דיני ירושה וצוואות

גירושין והסדרי מזונות

אלימות במשפחה

התנגדות לקיום צוואה

שאלות נפוצות

ראשית, חפשו מידע על עורכי הדין לענייני משפחה באזורכם וקבלו מידע על התמחותם, ניסיונם ורקורד ההצלחה שלהם. שנית, קבעו רשימה של כמה עורכי דין פוטנציאליים שאתם מעוניינים לשקול. לבסוף קבעו פגישה ראשונית עם כל עורך דין מהרשימה ושאלו שאלות על התהליך המשפטי הספציפי וגישתם לעבודה.

עורך דין לענייני משפחה וירושה מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים בדיני משפחה, תכנון עיזבון וירושה. כדאי להתייעץ עם עו"ד משפחה כאשר אתם זקוקים לסיוע בתכנון עיזבון, עריכת צוואה, פתרון סכסוכי ירושה או ייצוג בהליכי גירושין והעניינים הנלווים להם (חלוקת רכוש, מזונות , משמורת וכו').

עורך דין לענייני משפחה יכול לסייע רבות בגישור ופתרון סכסוכים הקשורים בירושה. הוא ינתח את ההיבטים המשפטיים, ינהל משא ומתן בשמכם, ובמידת הצורך ייצג אתכם בבית המשפט. המטרה שלו היא למצוא פתרון הוגן לסוגיות במחלוקת תוך מזעור עימותים ושמירה על קשרים משפחתיים.

גישור ושיטות יישוב סכסוכים חלופיות מספקות גישה לא אגרסיבית ליישוב סכסוכים בדיני משפחה. הם מעודדים תקשורת פתוחה, שיתוף פעולה ומציאת פתרונות מועילים הדדיים. ניתן ולעיתים מומלץ לבחון את האפשרויות הללו כדי לעזור להגיע לפתרון מחוץ לבית המשפט, לחסוך זמן, כסף ולהפחית עימותים.

זה לא הזמן להסס, אני זמין למענך

אשמור על האינטרסים שלך בנחישות ורגישות!