עורך דין גירושין

תוכן עניינים

עורך דין גירושין

אין ספק כי בערב חתונתכם נשבעתם אמונים לשמור האחד על השנייה עד שהמוות יפריד בינכם, אך המציאות מכתיבה לא פעם כללים אחרים מהחלומות המצופים. מערכות יחסים רבות עולות על שרטון ועל אף שניסיתם למצוא את שביל הזהב לשיפור מערכת היחסים,  ואף אם ניגשתם לקבל יעוץ מבעל מקצוע לשיפור מערכת היחסים וכשלתם, אתם מגיעים להחלטה לעיתים משותפת ולעיתים חד צדדית, כי הרגע "לפרק את החבילה" שנקראת משפחה. כאן עורך דין גירושין נכנס ברוב המקרים לתמונה.

מרגע קבלת ההחלטה לפרק את התא המשפחתי,  עליכם להתכונן לכך מראש על מנת שהתהליך יהיה מהיר יחסית, קל ונטול מלחמות ארוכות ומתישות. למנוע פגיעה קשה בילדים. כל עוד ההחלטה משותפת והינכם נפרדים בצער אך בהבנה הדדית שאין מנוס מתהליך זה, אתם בהחלט יכולים להסתייע בעו"ד אחד שיהווה עוגן לשני הצדדים ויחד איתו תקבלו החלטות שוות והוגנות כלפי שני בני הזוג. הליך הגישור גם פחות כואב ויש סיכוי שימנע הסלמה. 

אם ההחלטה היא חד צדדית, אין ספק שהמלחמה ממתינה בפינה, משום שהצד הפגוע שלא מקבל את ההחלטה לפרק את התא המשפחתי עלול לפעול מתוך הרגש ולא מההיגיון. בחרו עורך דין גירושין מוביל ומקצועי כדי שהתהליך יהיה מהיר והוגן לשני הצדדים. מגשר יכול לעשות את המלאכה, משהוכשר לגשר בעניני משפחה, מזונות, משמורת וסכסוכים משפחתיים. 

הכינו עצמכם לצעד הבא

אם החלטתם שדי לכם בנישואים הכושלים, אך הצד השני לא מודע או לא רוצה בהליך הגירושין, הכינו עצמכם לכל תרחיש שעלול להגיע בהמשך ולשם כך שכרו את שרותיו של עורך דין גירושין . עו"ד גירושין יכין אתכם להליך וימנע את כל התרחישים שהצד השני עלול לנקוט בהם בכדי לפגוע בכם לעיתים בכוונה תחילה. 

ככל שאותו עו"ד גירושין  אותו בחרתם לייצוג יהיה מקצועי ומיומן, מומחה בעיני משפחה, מזונות, משמורת ועוד עיניינים הצפויים להיות השאלות השנויות במחלוקת בין בני זוג, כך תצליחו להימנע מלא מעט מכשולים ותצליחו להגן על זכויותיכם באיזון משאבים על פי הדין – חוק יחסי ממון, להשיג בהסכם הגירושין את מלוא זכויותיכם. עו"ד גירושין  ממשרד עורכי דין אברהם הופרט, יענה לפנייתכם ולאחר שיחת ייעוץ תקבלו החלטה משותפת אודות המשך התהליך.

כיצד בוחרים עו"ד גירושין

עורך דין גירושין יש לבחור בהתאם למקצועיותו, לאמינותו, למיומנות אותה רכש במהלך דרכו ובהתאם למחיר אותו הוא דורש בעבור הייצוג. אין ספק כי קיימים עורכי דין רבים שישמחו לייצג אתכם אך על מנת שלא תקחו סיכון בחוסר מקצועיותו אתם תבחרו לעצמכם אך ורק את העו"ד המוביל בתחומו. אם יש לכם המלצה אודות עורך דין גירושין הרי זה משובח, אך אם לאו, התחילו לבצע בדק בית אודות מספר עורכי דין ובחרו רק את זה שהצליח לשכנע אתכם כי הוא הטוב ביותר עבורכם ומתמצא בנושאים הבאים:

מזונות לאישה ולילדים

החזקת ילדים / משמורת

מזונת זמניים

סדרי ראיה

חלוקת רכוש

צווי מניעה

משרד עו"ד אברהם הופרט יספק מטעמו ייצוג משפטי ראוי ומסור אשר יוציא את המקסימום מכל הסדר גירושין ויעניק לכם את המקסימום שתוכלו לקבל בהתאם לזכויותיכם. המשרד גם מציע שירותי גישור ושירותי נוטריון.

סטטיסטיקה של גירושין בישראל

הסטטיסטיקה בישראל כמו גם בשאר העולם מראה כי אחוז המתגרשים הולך וגדל. כמות הולכת וגדלה של זוגות מחליטה שלא ניתן לתקן את היחסים והגיע הזמן למצוא עורך דין גירושין במרכז. נהוג כי לכל צד יש עורך דין משלו, זאת על מנת למנוע ניגוד אינטרסים. 

תמיד ישנה האפשרות להיעזר בשירותיו של עורך דין מגשר אשר בהסכמת שני הצדדים מנסח חוזה הוגן המחייב את שני הצדדים ומונע מהם תהליך ארוך של עימותים בין כותלי בית המשפט ומחוצה לו. החוק בישראל קובע כי טרם תחילת הליך הגירושין יחויבו בני הזוג בפגישה עם מגשר, אך כפי שכולם יודעים – לא תמיד ניתן לסיים את היחסים בלי מלחמה אחת אחרונה.


במידה ותהליך הגישור לא צלח יש למצוא במהרה עורך דין טוב ולהתחיל את הליך הגירושין.

עו"ד אברהם הופרט – עורך דין גירושין מומחה

פעמים רבות נגזרות מסוגיות משפטיות בענייני משפחה "תתי סוגיות", כמו משמורת, סדרי ראיה, מזונות, בקשות ביניים לסעדים זמנים, צווי מניעה, מזונות זמניים, ענייני רכוש, – איזון הרכוש, שמירת זכויות בו, וכדומה. ולכן כדאי לדאוג לייצוג טוב, אישי, אמין, חסוי, השומר על פרטיותכם בעל ותק וניסיון מוכחים.

עו"ד אברהם הופרט הינו עו"ד ותיק, מגשר משנת 1989. לאחר שסיים את לימודיו בפקולטה משפטים באוניברסיטת ת"א והתמחות במשרד עורכי דין מוביל, פתח משרד עצמאי אשר מוביל בהצלחה אלפי תיקים במהלך 30 השנים האחרונות. בנוסף משמש עו"ד הופרט כנוטריון מורשה ובעל היתר לאישור ואימות נוטריוני של מסמכים משפטיים מהארץ ומחו"ל. משרדו מאופיין ברוח צעירה ודינמית כאשר כל עורכי הדין יוצאים להשתלמויות על מנת להישאר מעודכנים בכל החידושים בעולם המשפט, מה שמבטיח כי תקבלו את הייעוץ והייצוג המשפטי הטוב ביותר.

עורך דין אברהם הופרט הינו בעל ידע מקיף בדינים ובחוקים, ושם דגש על טיפול אישי ומסור לכל לקוח, מתוך מוניטין מוכח. עו"ד הופרט הוזמן להופיע בערוץ 10, בתכנית "משפחה 10" במהלך העונות הראשונות בפינה קבועה של דיני משפחה, ומתן מידע וייעוץ משפטי כהיותו מומחה מוכר ומנוסה בענייני משפחה וירושה.

שאלות נפוצות

הצעדים הראשוניים בתהליך הגירושין כוללים התייעצות עם עורך דין גירושין. לצורך כך, ניתן ליצור קשר עם עורך דין מתמחה בתחום זה ולקבוע פגישה ראשונית. בפגישה הראשונית, העורך דין יספק מידע וייעוץ משפטי בנוגע לתהליך הגירושין, זכויות הצדדים, הליך הדיון, ודרכי פעולה אפשריות. הפגישה חשובה מאד על מנת להתוות את האסטרטגיה הראשונית להליך.

עורך דין לענייני משפחה וירושה מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים בדיני משפחה, תכנון עיזבון וירושה. כדאי להתייעץ עם עו"ד משפחה כאשר אתם זקוקים לסיוע בתכנון עיזבון, עריכת צוואה, פתרון סכסוכי ירושה או ייצוג בהליכי גירושין והעניינים הנלווים להם (חלוקת רכוש, מזונות , משמורת וכו').

עורך דין לענייני משפחה יכול לסייע רבות בגישור ופתרון סכסוכים הקשורים בירושה. הוא ינתח את ההיבטים המשפטיים, ינהל משא ומתן בשמכם, ובמידת הצורך ייצג אתכם בבית המשפט. המטרה שלו היא למצוא פתרון הוגן לסוגיות במחלוקת תוך מזעור עימותים ושמירה על קשרים משפחתיים.

גישור ושיטות יישוב סכסוכים חלופיות מספקות גישה לא אגרסיבית ליישוב סכסוכים בדיני משפחה. הם מעודדים תקשורת פתוחה, שיתוף פעולה ומציאת פתרונות מועילים הדדיים. ניתן ולעיתים מומלץ לבחון את האפשרויות הללו כדי לעזור להגיע לפתרון מחוץ לבית המשפט, לחסוך זמן, כסף ולהפחית עימותים.

זה לא הזמן להסס, אני זמין למענך

אשמור על האינטרסים שלך בנחישות ורגישות!