חוזים – מקרקעין, דירות

תוכן עניינים

חוזים - מקרקעין, דירות

ייעוץ עם עורך דין בטרם כריתת חוזה 

סעיף 1 לחוק החוזים קובע כי חוזה נכרת בדרך של הצעה וקיבול בין שני צדדים. על כן, כאשר נדרש ניסוח, עריכה או בדיקה של חוזה כדאי ומומלץ לפנות למשרד מקצועי / בעל ניסיון של שנים רבות מתוך מוניטין מוכר. משרד עו"ד אברהם הופרט מתמחה בכל הקשור לדיני חוזים, עריכתם וניסוחם, לרבות ניסוח ובדיקה של הסכמים וחוזים בנושאים רבים ומגוונים מתוך ניהול מומחה מקצועי והגון, בדיקת הנתונים וקבלת החלטות ראויות בידי הלקוח לאחר שקיבל את המידע המלא.

בעניין רכישת דירת מגורים, עולה צורך וחובה שבילתה אין, לבחון ולבצע בדיקה ראשונית של היקף הזכויות, בחינת אופן הרישום בספרי המקרקעין (טאבו) מתוך עמידה על בטחונות והגנת הקונה, מניעת כל פגיעה ממגבלות, עיקולים ו/או שיעבודים שונים, הבטחת השלמת הרכישה ברישום הזכויות, על כל הנלווה לכך ולרבות קבלת המשכנתא למימון הרכישה.

צרו איתנו קשר

אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת ולקבל ייעוץ ראשוני בכל ענייני החוזים – טיפול ברכישה/מכירת דירה בבעלותכם, ייצוג מול רשת המקרקעין, ייעוץ משפטי והכנת החוזה, שמירה על כל האינטרסים החשובים שלכם. לזכותנו 30 שנות ניסיון והצלחות מעשיות בייצוג בתחום החוזים – מקרקעין, דירות וכל הכרוך בכך.

שאלות נפוצות

עורך דין מומחה יכול לספק לכם ייעוץ משפטי מקצועי ולעזור לכם להבין את התנאים וההשלכות של חוזה. הוא יכול לקרוא את החוזה, לזהות תנאים חשובים ולהבין את ההשלכות המשפטיות שלהם. בנוסף, הוא יכול להציע המלצות ושינויים לחוזה על מנת להגן על הזכויות שלכם ולמנוע טעויות עתידיות.

עורך דין לענייני משפחה וירושה מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים בדיני משפחה, תכנון עיזבון וירושה. כדאי להתייעץ עם עו"ד משפחה כאשר אתם זקוקים לסיוע בתכנון עיזבון, עריכת צוואה, פתרון סכסוכי ירושה או ייצוג בהליכי גירושין והעניינים הנלווים להם (חלוקת רכוש, מזונות , משמורת וכו').

עורך דין לענייני משפחה יכול לסייע רבות בגישור ופתרון סכסוכים הקשורים בירושה. הוא ינתח את ההיבטים המשפטיים, ינהל משא ומתן בשמכם, ובמידת הצורך ייצג אתכם בבית המשפט. המטרה שלו היא למצוא פתרון הוגן לסוגיות במחלוקת תוך מזעור עימותים ושמירה על קשרים משפחתיים.

גישור ושיטות יישוב סכסוכים חלופיות מספקות גישה לא אגרסיבית ליישוב סכסוכים בדיני משפחה. הם מעודדים תקשורת פתוחה, שיתוף פעולה ומציאת פתרונות מועילים הדדיים. ניתן ולעיתים מומלץ לבחון את האפשרויות הללו כדי לעזור להגיע לפתרון מחוץ לבית המשפט, לחסוך זמן, כסף ולהפחית עימותים.

זה לא הזמן להסס, אני זמין למענך

אשמור על האינטרסים שלך בנחישות ורגישות!